• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Z czasów przedpandemicznych

Miejsce na promocję Waszych dzieł wydanych w dowolnej formie poza Ósmym piętrem.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Z czasów przedpandemicznych

#1 Post autor: Lucile » 13 cze 2021, 22:58

Wspomnienie z przedpandemicznych czasów (2).jpg
Nie mogłam oprzeć się pokusie, a przede wszystkim uroczym wspomnieniom z przedpandemicznych czasów.
Niestety, diabli wzięli wszystkie wystawowe i spotkaniowe plany precyzyjnie rozpisane na lata 2020 i 2021.
I jak tu rozwijać skrzydła - a chciało by się, nawet wbrew nr PESEL, który nieuchronnie ciągnie w dół. Azaliż, czyż niesłusznie prawi powiedzenie, iż Pan Bóg śmieje się z ludzkich planów?

Co przyniesie drugie półrocze bieżącego roku? Chi lo sa, jak mawiają Włosi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 4800
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Płeć:

Z czasów przedpandemicznych

#2 Post autor: tabakiera » 14 cze 2021, 22:22

Piękna sprawa.
Może coś się przesunie, może posunie, na pewno ziści.
Każda zaraza minie. Wszystkie do tej pory mijały.
:kwiat:

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Z czasów przedpandemicznych

#3 Post autor: lczerwosz » 14 cze 2021, 23:10

Te dwie to na sprzedaż zamiast Mony?

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Z czasów przedpandemicznych

#4 Post autor: eka » 15 cze 2021, 07:01

Znam ten tekst i wiersz... bardzo dobre!
Gratulacje, Lu!
Tak trzymać :)

:ok:

Tekst na zdjęciu lekko się rozmywa, może spróbujesz jeszcze raz?
Chyba, że z moim wzrokiem coś nie tak... :myśli:

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Z czasów przedpandemicznych

#5 Post autor: Lucile » 15 cze 2021, 10:20

Miło mi, Dziewczyny, że zechciałyście nie tylko rzucić okiem, ale i napisać kilka słów.
Bardzo dziękuję. :rosa:

Eko, raczej nie będę powiększała, czy wyostrzała tekstu w tym artykule, o którym przypomniał mi FB, bo zamieszczenie go było impulsem, a może nawet czymś w rodzaju autoterapii. Kilka miesięcy temu panoszący się wirus, upatrzył sobie także i mnie. Muszę przyznać, że bardzo, bardzo mocno, zarówno fizycznie, jak i psychicznie dał mi się we znaki. I to tak mocno, że pomimo upływu trzech miesięcy, nie doszłam do dobrej, przedpandemicznej formy.

Leszku, te dwie pojechały już w szeroki świat. Mam nadzieję, że cieszą oko i przypominają o rodzinnym mieście (Nowym Targu) tego nabywcę, gdzieś tam… za wielką wodą.

Z serdecznościami ze słonecznego Krakowa :kofe:
L
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROMOCJE”