• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Widok na czekający cud

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Rekuperator
Posty: 32
Rejestracja: 04 wrz 2019, 08:24
Płeć:

Widok na czekający cud

#1 Post autor: Rekuperator » 21 gru 2019, 16:15

To jest zwykły kawałek papieru
Ostatnio zmieniony 29 gru 2019, 09:22 przez Rekuperator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Widok na czekający cud

#2 Post autor: lczerwosz » 23 gru 2019, 22:36

Zostałeś decyzją Boskiego Admina przeniesiony do naszego Sanatorium na 8-smym pietrze. Nie musisz brać udziału, ale możesz. Jak się podleczysz, to będzie się cieszyć swobodą na wiosnę. Administracja pozwala nam na wiele. Najbardziej lubię spadających z balkonu. Pięknie krzyczą, co wprawia w uniesienie wszystkich przechodniów. To w końcu portal literacki, a wyobraźnia nie zna granic. Będę Twoim Bratem Oddziałowym. Nie pożałujesz. Na pewno będziesz miał wiele weny. Pozdrowienia. :)

A do tekstu mam zapytanie, właściwie do tytułu: czy cud czeka, czy raczej ktoś czeka na cud. I my na to patrzymy, zatem jest widok na czekającego/czekających na cud.

Rekuperator
Posty: 32
Rejestracja: 04 wrz 2019, 08:24
Płeć:

Widok na czekający cud

#3 Post autor: Rekuperator » 27 gru 2019, 22:02

A może od
Ostatnio zmieniony 29 gru 2019, 09:23 przez Rekuperator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Widok na czekający cud

#4 Post autor: lczerwosz » 27 gru 2019, 23:01

Przykro mi, musisz zadbać o swoje negatywne emocje. Nikt Cię tu nie prześladuje, ale nie warto się unosić gniewem.

Rekuperator
Posty: 32
Rejestracja: 04 wrz 2019, 08:24
Płeć:

Widok na czekający cud

#5 Post autor: Rekuperator » 27 gru 2019, 23:20

... Lubisz to

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Widok na czekający cud

#6 Post autor: lczerwosz » 28 gru 2019, 00:07

W każdej chwili możesz nas opuścić. Nikt Cię tu nie trzyma, chyba Ty sam. Odczuwasz wrogość, irytuje Cię, że nie możesz pofolgować swoim emocjom. Zastanów się dlaczego.
Czy chodzi o poglądy polityczne, społeczne, religijne lub antyreligijne? Czy stosunek do poezji.
Po co publikujesz swoje utwory. By je ktoś rzetelnie ocenił? Nie wiem, czy chcesz tego. Mamy pochwalić? Przecież robisz wszystko, aby nie pochwalać, nie komentować tego, co napisałeś. Jak kogoś zwymyślasz, to myślisz, że będzie miał ochotę na komentarze?
Pytasz, czy lubię to. Nie, nie lubię. Ale skoro wdepnąłeś na 8 piętro, to po coś się fatygowałeś. Jednocześnie prosisz o to, by Cię zbanować. A może chodzi Ci o to, by czuć się odrzuconym, poniżonym przez innych, cierpiącym i jednocześnie paradoksalnie zadowolonym z takiego losu.
Przecież możesz odejść sam. Nikt Cię tu nie trzyma, chyba Ty sam.
Jeżeli przeważy wola pozostania, to zastanów się nad moimi pytaniami.

falkon

Widok na czekający cud

#7 Post autor: falkon » 28 gru 2019, 09:38

Chcę się zapytać kto wymyślił to "sanatorium
Ostatnio zmieniony 29 gru 2019, 09:26 przez falkon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Widok na czekający cud

#8 Post autor: lczerwosz » 29 gru 2019, 15:05

Nie musiałem się fatygować, autor sam skasował wynurzenia obu swoich kloniątek.

falkon

Widok na czekający cud

#9 Post autor: falkon » 29 gru 2019, 20:33

Już ci powiedziałem klawiszu, jakie wrażenie robią na mnie twoje ostrzeżenia.
W miejscach odosobnienia gorsze padają epitety. Ten był bardzo łagodny.
Jesteś funkcjonariuszem ośrodka represji jakim stworzyłeś to sanatorium
Lecz się sam.
Dla mnie będziesz gadziną, klawiszem.

To coś niebywałego, żeby na portalu niby poetyckim powstało coś takiego.

Czemu nie nazwałeś tej terapii GUŁAG.Tam też prostowali kręgosłupy.

kASUJ szybko, żeby inni nie przeczytali.

Jeszcze dodam:
Zajmujesz się tym, czym nie trzeba.
Jeśli się kichnie na kościół, lub obecną władzę, to natychmiast sępy dyżurne są w pogotowiu.


Na dobranoc kołysanka:

panie oddziałowy
huj ci w dupę do połowy.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Widok na czekający cud

#10 Post autor: lczerwosz » 29 gru 2019, 21:24

Falkon II-gie ostrzeżenie. Możesz myśleć, że walczysz ze mną, a walczysz ze sobą. Nie będziemy tu tolerować chamstwa. A forum 8-piętro jest terenem prywatnym.
Jeżeli nie umiesz się powstrzymać, to znikaj stąd, jeśli chcesz zostać, to bez ordynarności w wypowiedzi. Chyba umiesz. Po to jest sanatorium by ostudzić emocje. To nie gułag, bo jest dobrowolne.
Siedziałeś na Białołęce, zatem wiesz, co to jest przymus. Ja chcę Cię przekonać, że się mylisz w kilku sprawach. Ale o tym innym razem, jeśli będziesz chciał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „WIERSZE BIAŁE I WOLNE”