• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Świetlik.

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Świetlik.

#11 Post autor: eka » 11 maja 2022, 16:36

Karma pisze:
11 maja 2022, 10:26
A poza tym, wybacz, ale biorąc pod uwagę to, jak zrozumienie moich tekstów zmieniło się z upływem czasu - ile pracy włożyłem w to, żeby być bardziej zrozumianym, chociaż powiesz zaraz, że tego nie widać - twierdzić, że chcę być niezrozumiany, to...
W zasadzie ograniczam się do czytania na Ósmym i zaglądania na Opowi... może na innych forach odczyt Twoich wierszy sprawia Ci satysfakcję, nie neguję, nie podważam, poprosiłam o namiary prawidłowych interpretacji, aby upewnić się co do "winy" własnej. Portali jest multum, Tobie jako Autorowi, łatwiej odszukać takie fajne odczyty, prawda?
No ale dobrze, niech będzie, że po prostu nie potrafię rozgryźć Twojej metaforyki.
Niech Ci nie będzie przykro, jeden czytelnik to żadna norma. Sorry.

Awatar użytkownika
Karma
Posty: 1154
Rejestracja: 22 sty 2015, 23:20

Świetlik.

#12 Post autor: Karma » 11 maja 2022, 18:00

Ja mówię o twoich odczytach. Tutaj.
Jezu.


Kula w płot, głową o ścianę.

Zapomniałem jak rozmawia się z kobietami. Wybacz.
I życzę dobrego samopoczucia. Hehe.
Nie mam nic więcej do powiedzenia.
Jagoda Mornacka.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Świetlik.

#13 Post autor: eka » 11 maja 2022, 21:27

Rozmowa z kobietą... seksisto:

1.
eka pisze:
11 maja 2022, 09:24
Jeśli teraz podlinkujesz choć kilka interpretacji wierszy zgodnych z Twoim zapisem autorstwa innych czytelników, skasuję owo podejrzenie w głowie : )
2.
Karma pisze:
11 maja 2022, 10:26
Jeśli chcesz, to sama przejrzyj sobie teksty i komentarze.
Zdziwisz się
3.
eka pisze:
11 maja 2022, 16:36
może na innych forach odczyt Twoich wierszy sprawia Ci satysfakcję, nie neguję, nie podważam, poprosiłam o namiary prawidłowych interpretacji, aby upewnić się co do "winy" własnej. Portali jest multum, Tobie jako Autorowi, łatwiej odszukać takie fajne odczyty, prawda?
No ale dobrze, niech będzie, że po prostu nie potrafię rozgryźć Twojej metaforyki.
4.
Karma pisze:
11 maja 2022, 18:00
Ja mówię o twoich odczytach. Tutaj.
Miło, ale jeszcze wierzę swojej pamięci, która nie informuje o potwierdzeniu zgodności moich interpretacji z Twoimi zamysłami.
No cóż, kiedyś przejrzę.
Karma pisze:
11 maja 2022, 18:00
Nie mam nic więcej do powiedzenia.
Wcale mnie to nie dziwi ;)

Awatar użytkownika
Karma
Posty: 1154
Rejestracja: 22 sty 2015, 23:20

Świetlik.

#14 Post autor: Karma » 13 maja 2022, 09:08

No dobra.

Po pierwsze, przepraszam, bo ja się za szybko i za długo nakręcam i łapię nerwa niepotrzebnie, a potem jak mi przejdzie i przemyśle, to mi głupio.

Niemniej, zrozum.

Przez tyle lat stałaś się dla mnie ważnym czytelnikiem.
Wiernym i wnikliwym, przez co może nawet ważniejszym jeszcze. I wiem, że ta nasza koegzystencja nienaoczna, dla ciebie też jest ważna.

Stąd to ciągłe... Nie rozumiem, nie rozumieją...

No stało się. Sorki.


Parter.
Kaem.
Kamień.
I.
Punkt.
Ciężkości.
Tkanka.
Ida.
Klamra.
Nikt tak pięknie...
Sęknota.
Które?
Syndrom dostawienia


Tytuły tekstów, w których być może nie powiedziałem : tak, Ewo, to o tym jest ten tekst. Ale nie powiedziałem też inaczej.

Przejrzałem tylko pod względem naszej relacji.
Tej w twoim komentarzu - z innymi - zwyczajnie nie zauważyłem, przepraszam.

Co do kobiet... Pracuje z siedmioma i zadziwia mnie ciągle, jak potrafią wszystko obrócić tak, żeby wyszło, że ich na wierzchu. Chociaż często nie mają racji. Przeważnie wręcz.
Stąd uogólnienie, nieprzyjemne. Również przepraszam.

Ale to wszystko emocje.

A, jak wspominałem, jesteś dla mnie ważna.
A ja nie umiem i nie chce podchodzić do relacji na pół gwizdka.

Tym bardziej kiedy jesteś świadkiem tego, jak duża drogę przebyłem w pisaniu.


A co do innych - poczytaj chociażby interpretację Trzy Cztery, na Opowi - nie mówię, że są zgodne z zamysłem, ale ciekawe :)



Jeszcze raz przepraszam i choć się przytulić na zgodę.
Albo możesz mi dać w pysk i kopnąć w piszczel
Jagoda Mornacka.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Świetlik.

#15 Post autor: eka » 13 maja 2022, 15:39

Zdecydowanie piątek trzynastego jest przereklamowany co do pechowości : )
Ojej.... dziękuję, Marcin. Nie spodziewałam się, że aż tyle razy nie poszło kulą w płot.
Twoja twórczość jest dla mnie wyzwaniem, takim emocjonalno-obrazowym, metaforycznie oryginalnym bardzo.
Zachęcam Cię do czytania utworów Floriana Konrada i Alka Osińskiego - naprawdę świetnych twórców.
Coś macie wspólnego :)

To prawda, 3/4 jest szalenie wnikliwą interpretatorką, celnie komentowała moje wypociny, zresztą jej teksty też wybijają się ponad przeciętność.
No masz szczęście... :)

:kofe:

Awatar użytkownika
Karma
Posty: 1154
Rejestracja: 22 sty 2015, 23:20

Świetlik.

#16 Post autor: Karma » 13 maja 2022, 20:46

To się jeszcze będzie kłócić że mną, jak ja - kiedy już coś mówię - to jestem pewien, że to prawda :)

Cieszę się, że sobie wyjaśniliśmy.

A to tylko teksty z tej wersji forum.
Na starym było tego więcej
Jagoda Mornacka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „WIERSZE BIAŁE I WOLNE”