• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Modlitwa zmęczonego

Miejsce na wszelką satyrę pisaną wierszem - fraszki, limeryki, tudzież dłuższe formy prześmiewcze
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Hardy
Posty: 1366
Rejestracja: 06 sie 2017, 14:32
Płeć:

Modlitwa zmęczonego

#1 Post autor: Hardy » 05 lut 2022, 11:58

(z cyklu: "Modlitwy Uniwersum")

Panie, mam prośbę, niech mnie czasami
w łożu zastąpi duch święty.
Żona mi w nocy spać mało daje,
zwłaszcza gdy wracam dziabnięty.

Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 4824
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Płeć:

Modlitwa zmęczonego

#2 Post autor: tabakiera » 06 lut 2022, 12:15

Gościu zmęczony podwójnie - piciem i życiem.
Prosty przekaz (dobrany do podmiotu) i w punkt.
:bravo:

Wątek ducha świętego nasuwa mi skojarzenie z niepokalanym poczęciem, ale nie będę wątku rozwijać, bo nie chcę obrażać uczuć religijnych, które szanuję.

Awatar użytkownika
Hardy
Posty: 1366
Rejestracja: 06 sie 2017, 14:32
Płeć:

Modlitwa zmęczonego

#3 Post autor: Hardy » 06 lut 2022, 14:58

tabakiera pisze:
06 lut 2022, 12:15
Gościu zmęczony podwójnie - piciem i życiem.
Prosty przekaz (dobrany do podmiotu) i w punkt.
:bravo:

Wątek ducha świętego nasuwa mi skojarzenie z niepokalanym poczęciem, ale nie będę wątku rozwijać, bo nie chcę obrażać uczuć religijnych, które szanuję.
No właśnie - gościu zmęczony, a żona spać nie daje ;)
PS. Nie wiem, o jakim micie czy wyznaniu religijnym piszesz, gdyż jest to poza moimi zaintreresowaniami. W dziejach ludzkości naliczono już ich ponad 24.000, a współcześnie oblicza się na ponad 6.000 istniejących religii. Dlatego ten duch święty (dobrze zauważyłaś, że napisałem go małą literą, a więc nieprzypisanego do jakiegos konkretnego mitu czy religii) nie jest w żadnej umiejscowiony. Najlepiej zastosować brzytwę Ockhama, a więc pousuwać niepotrzebne byty i poszukać w realu ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „RADOSNA TWÓRCZOŚĆ”