• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Mowa nienawiści

Reportaże, felietony itp.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Mowa nienawiści

#31 Post autor: skaranie boskie » 04 kwie 2019, 22:33

Gloinnen pisze:
03 kwie 2019, 23:10
Ale dobrze byłoby zestawić to także z innymi środowiskami, gdzie istnieje kontakt z dziećmi.
Stara metoda - a u was biją Murzynów...
Nie zaczynałaś tu rozmowy o pedofilii wśród trenerów, nauczycieli itp., tylko wśród kleru. Dlaczego zatem spodziewałaś się dyskusji o innych grupach zawodowych?
Gloinnen pisze:
03 kwie 2019, 23:10
matki (te pasożytujące na państwie krowy rozpłodowe, które sobie tylko rodzą bachory i biorą na nie kasę).
I coraz częściej macierzyństwo jet przez ten pryzmat postrzegane
Nie wiem, w jakich kręgach zbierasz takie informacje. Ja nie zauważam podobnego nastawienia.
Możliwe, że są pewne, prymitywnie myślące grupy społeczne, nie szukałbym ich jednak wśród sympatyków opozycji. To mi bardziej do pisowsko-moherowego standardu pasuje. Oczywiście mogę się tu mylić, jednak słuchając czasami wypowiedzi
jednej z głównych ideolożek PiS-izmu, pani, której chyba tylko przez pomyłkę nadano tytuł profesora, pomyłkę wykluczam z ogromnym prawdopodobieństwem.
Gloinnen pisze:
03 kwie 2019, 23:10
Natomiast czytałam w internetach wypowiedź pewnej laski (jak znajdę to zalinkuję). Panna chwaliła się, że jeśli zaprasza przyjaciółki, nawet na głupią kawę, to zawsze oznajmia im, iż mają przyjść bez dzieci. Bo ona sobie gówniaków w domu nie życzy. Teoretycznie "wolnoć Tomku...", aczkolwiek jej postawa to dobra ilustracja tego, o czym piszę.
Każdy ma prawo nie lubić dzieci. Nie wiem skąd się wzięło przekonanie, że to złe. Każdy ma prawo lubić, bądź nie lubić, kochać, bądź nie kochać, nawet nienawidzić kogo zechce. Naturalnie, byłoby miło, gdyby swoją nienawiść, tudzież brak miłości manifestował w sposób nie urągającym uczuciom nienawidzonych, oraz innych, którzy owej nienawiści nie podzielają. Na to jednak nie ma paragrafu. Jest jedynie coś, co wynosimy z domu. Opisani przez Ciebie nielubiący na pewno wynieśli. Ich sposób wypowiedzi aż nadto doskonale ilustruje, co.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Mowa nienawiści

#32 Post autor: skaranie boskie » 04 kwie 2019, 22:54

Gloinnen pisze:
03 kwie 2019, 23:45
A ja jednak pozostanę przy tym, że nie żyjemy każdym problemem z osobna i nie możemy się każdym z nich zajmować oddzielnie. Rzeczywistość stawia przed nami szereg wyzwań jednocześnie. To nie musi być autyzm
Ale pozostańmy przy autyzmie.
Ostatnio bardzo głośno jest o ruchach antyszczepionkowych. Zapewne słyszałaś.
Do niedawna uważałem to za absurdalny wymysł grupy nawiedzonych, zazdrosnych o wpływy firm te szczepionki produkujących. Zresztą poważne autorytety medyczne zaangażowały się w "obronę szczepionek", próbując udowodnić, że w żadnym wypadku nie powodują one autyzmu. Co go zatem powoduje?
W ostatnim czasie miałem okazję odbyć kilka rozmów z ludźmi zajmującymi się na co dzień pracą diagnostyczną w medycznym laboratorium analitycznym. Wszyscy, jak jeden, twierdzą, że niemowlę w pierwszych dziesięciu miesiącach życia nie ma własnej odporności, a jedyną "szczepionką" na wszelkie dolegliwości jest mleko matki, podawanie zatem jakichkolwiek szczepionek w tym okresie nie ma sensu z medycznego punktu widzenia. Co natomiast robi się na oddziałach położniczych? W pierwszych minutach życia podaje się kilka szczepionek, w tym szczepionkę przeciw żółtaczce. Nie jest to konieczność dziejowa, a jedynie sposób szpitala na zabezpieczenie się przed ewentualną odpowiedzialnością materialną. Taka szczepionka przeciw odszkodowaniu.
Ktoś - w tym i ja - mógłby powiedzieć, że przecież od dziesięcioleci szczepiło się dzieci i nigdy nie wywoływało to autyzmu. Zgoda. Szczepiło się. Tylko czym? Po pierwsze szczepionki były sprawdzone, po drugie bardzo rzadko łączone. Od kilkunastu lat podaje się w pierwszych tygodniach życia zestawy składające się nawet z pięciu różnych "antidotów", których nikt nigdy nie przebadał klinicznie, a jeśli przebadał, to fragmentarycznie. Rzetelne badanie powinno trwać kilkanaście lat, albo i dłużej, by móc ocenić długotrwałe skutki. Dziś bada się skuteczność, badanie zaś ewentualnych działań ubocznych ogranicza się do kilku miesięcy, w skrajnych przypadkach nawet tygodni. Najważniejsze, by produkt trafił na rynek i szybko zaczął przynosić zyski.
Jaka z tego konkluzja? Ano taka, że - jak była łaskawa napisać Glo -
Gloinnen pisze:
03 kwie 2019, 22:30
Dzieci z autyzmem jest statystycznie - śmiem przypuszczać - więcej w naszym kraju niż dzieci faktycznie molestowanych przez księży-pedofilów
dzieci z różnymi odmianami autyzmu przybyło wyjątkowo dużo w okresie, który starałem się omówić nad cytatem.
Równie wiele przybyło w ostatnim czasie osób, które zaczynają mówić o tym, co spotkało je w dzieciństwie i co dotąd skrzętnie ukrywali w obawie przed ostracyzmem. Tu jednak winy na szczepionki raczej zwalić się nie da.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Mowa nienawiści

#33 Post autor: skaranie boskie » 04 kwie 2019, 23:03

mirek13 pisze:
04 kwie 2019, 18:32
Bo wiara jest mi potrzebna, ale nie ta sama z bp. Jędrychowskim
Jesteś kolejnym, który myli pojęcia wiary i religii.
Jeśli chcesz o tym podyskutować, zapraszam do grupy "Goście skarania".
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
mirek13
Posty: 1617
Rejestracja: 18 mar 2017, 19:23

Mowa nienawiści

#34 Post autor: mirek13 » 05 kwie 2019, 06:52

Nic nie mylę, tylko nie lubię, kiedy wciska mi się na siłę błąd między stosunkiem do kościoła z paleniem książek, a chorymi na autyzm.
Ile jeszcze trzeba ciemnogrodu i takich stosów, aby przestały być incydentami,a stały problemem?
Pewnie trzeba szukać odpowiedzi w Radiu Maryja i erupcji geotermalnej za moje pieniądze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „DOKUMENT I PUBLICYSTYKA”