• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Przewodnik*

Na pograniczu prozy i wiersza
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Marcin Sztelak
Posty: 5184
Rejestracja: 21 lis 2011, 12:02

Przewodnik*

#1 Post autor: Marcin Sztelak » 27 wrz 2020, 11:35

Linie papilarne przypływów brużdżą orgiami przybrzeża – kicz, przed którym chroń nas Boże, podobnie jak chronisz przed turystami, abstynencją i brakiem drobnych po kieszeniach.
Tymczasem pary się parzą na plaży. Czasami nawet drugi stopień. Właśnie dlatego karetki na sygnałach drażnią psy podwórkowe. Koguty się nie identyfikują. A błona kurzu oblepia spocone ciała. Na przykład przy smażalni, gdzie śpiewa ślepowron z podciętymi skrzydłami, na wskroś przesiąknięty spalonym olejem i skwaśniałym piwem. Nieopodal tutejsi eksploratorzy czyszczą na połysk wykrywacze metalu i sita. Prawie jak nad Klondike, z drobnym przesunięciem, czasowym. Dobrze, że nikt się nie przejmuje ostatnim ostrzeżeniem na transformatorze.
W końcu to tylko piracko skrzyżowane piszczele i czaszka z figlarnym przymrużeniem.

* - istnieje możliwość, że umarłych, w sensie jak najbardziej duchowym.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Przewodnik*

#2 Post autor: lczerwosz » 28 wrz 2020, 13:47

możliwe że elektryczny?
dotkniesz, to aż porazi;
może na śmierć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA POETYCKA”