• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Chandra

Na pograniczu prozy i wiersza
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Marcin Sztelak
Posty: 5184
Rejestracja: 21 lis 2011, 12:02

Chandra

#1 Post autor: Marcin Sztelak » 06 kwie 2021, 23:48

Świt zwala się na głowę, tradycyjnie obolałą. Głupie sny powtarzane wciąż od nowa nie polepsza ogólnej dodupności. Ostatnia kawa w tym miesiącu nie smakuje jak powinna, w zamian parzy i tak spierzchnięte wargi. Szum wody w toalecie bezczelnie przypomina o nigdy nie zdobytch morzach, o oceanach nie wspominając. Zresztą w domu powieszonego...
Za oknem szaro, brudno, ewentualnie to szyby nie umyte od świąt. Zeszłorocznych; upłynęły w byle jakiej atmosferze, pod znakiem szprotek w oleju. W trupa zalany Mikołaj zastawił prezenty w lombardzie, renifery zapaskudziły podłogę, a naćpane elfy odmówiły sprzątania.
Zbyt zajęte łapaniem różowych słoni, oczywiście w zielone paski.
Już południe, pora na obiad: zupa z jednego kartofla, na drugie nóż w cieście. Byłoby znośnie gdyby nie brak kompotu. Innymi słowy odczuwalny dyskomfort, nade wszystko psychiczny.
Na kolacje herbatka zaparzona poraz siódmy, na szczęście.

Noc zwala się na głowę. Jutro będzie, prawdopodobnie.
Gorzej.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Chandra

#2 Post autor: eka » 07 kwie 2021, 18:48

No i co tu powiedzieć... chandra z najwyższych rejestrów jej stanów.
Fakt, co ma wisieć, nie utonie.

:kofe:

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA POETYCKA”