• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Krótki liścik do pana M.

Na pograniczu prozy i wiersza
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Marcin Sztelak
Posty: 5184
Rejestracja: 21 lis 2011, 12:02

Krótki liścik do pana M.

#1 Post autor: Marcin Sztelak » 02 gru 2022, 19:57

Ho, Ho, Ho drażni uszy, podobnie jak te cholerne dzwoneczki. Tak
czy inaczej nic nie przyniesiesz, więc schowaj tą czerwoną, spuchniętą (każdy wie dlaczego) gębę. Lepiej ogól brodę, załóż garnitur, renifery oddaj na mięso a sanie na opał.
Dzieciarni się wmówi pierwszą z brzegu bzdurę, dzielnie będą udawać, że wierzą. Zresztą w tej kwestii niewiele się zmieni.
Ty możesz zostać dobrym człowiekiem od udzielania kredytów, lista zakupów pełna po marginesy, dyskonty czekają upojone aromatem sztucznej choinki.
Więc marry christmans i do przodu, ręce pełne roboty i nucone pod nosem: money,money, money.
Żadne tam o tempora, tak było od zarania i będzie, na szczęście jedynie do końca, na wyrost nazywanego sapiens, ssaka.

Na koniec pozdrawiam serdecznie i życzę udanych łowów, nie tylko w okolicach sklepów.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Krótki liścik do pana M.

#2 Post autor: lczerwosz » 08 gru 2022, 20:39

Jeszcze trochę i powiedzą, że pedofil. Ludziska są przewrotne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA POETYCKA”