• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Czas embriona

Wszystko, co wydaje się za krótkie...
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
falkon

Czas embriona

#1 Post autor: falkon » 29 sty 2019, 16:47

Agresywne badania prenatalne, wzburzyły wody płodowe i mnie przy okazji. Diagnoza taka: Krzywy kręgosłup, małe nóżki i rączki, prawdopodobnie w przyszłości wózek inwalidzki. Mogę być podatny na wiele chorób: a)podejrzliwość b) zazdrość, o trzeciej nie mogę sobie przypomnieć. Z sercem też nie bardzo, chyba, że ktoś pożyczy.

Znam jednego, już nie embrion, też jest kaleki. Zawsze tu się kręci. Kiedy usłyszę, cholera! Może z tego coś się urodzi. To go namierzę, często tak mówi. To jedyny człowiek na ziemi, który zna myśli embrionów. Rozmawiamy ze sobą. On zna mnie, ja jego.

Jest, słyszę, siedzi w parku nad strugą jak zwykle. Dobrze, że kobieta, u której jestem w środku też lubi tam chodzić. Nie śmiej się do siebie, bo kobieta wystraszona odejdzie wraz ze mną.

Ty nie wyrosłeś jeszcze z zabawy słowem. Logo masz paskudne. Na wstępie dyskwalifikuje. Ja nie mam naleciałości, nie przeczytałem żadnej książki, wiem tyle, ile mi powiesz. Chciałbym wiedzieć, kiedy będzie po krzyku, czy będziemy przyjaciółmi. Ja na wózku, ty okaleczony na duszy.

-do wiersza można dosypywać trochę perfumerii, mówisz. Ja wierzę w romantyzm. No co? Jest takie słowo. -Ale pan naiwny, odezwała się kobieta, u której jestem w środku. Słowa trzeba zaplatać w kosmiczny węzeł, to prawdziwa jest poezja.

Czuję wzruszenie u kobiety. Jak chcesz, to potrafisz. Tylko ostrożnie, żeby nie poroniła. Robię obroty i skręty niczym kosmonauta, podpięty rurą tlenową w próżni. Ale jej trajlujesz, opowiadaj łagodniej. Twój ulubiony temat, to zachód słońca. Kiedy zaczniesz mówić o wschodzie, nie odwracaj się tyłem do byłej sytuacji. Kobieta odbierze jako afront. Tylko nie o stylach, epokach, izmach. Czasem myślę, skąd się człowieku wziąłeś.

-Jak wiesz serce mam słabe. Mówisz pięknie o miłości, opowiedz o niej. Mówisz ty.-to super siła, jeśli cię dopadnie, może serce zatrzymać. Odpuść sobie. - Przekonam, żeby została na wieczność. Będę rozdawał jak ulotki w przejściu podziemnym, miłosne wiersze.

Popędzimy z impetem przed siebie staruszku. Ty z laseczką, ja na wózku. Rozrzucimy wiersze pod nogi przechodniom, jak kłody. Muszą się schylić, nie przejdą. Stworzymy zgrany duet. Pal licho, chore serce. Migotanie przedsionka skoordynuję z fazami księżyca, będzie dobrze. Łasice i myszy zaprzyjaźnią się, nastanie nowa epoka. Już czas, by uronić łzę idealną.

Mówię ja, twój embrion.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Czas embriona

#2 Post autor: lczerwosz » 30 sty 2019, 22:57

Z kim on rozmawiał.
Może z ojcem, umownie, per procura, duchowym, a może właśnie tym fizycznym dawcą plemnika, co wygrał wyścig, ale doznał kontuzji. Dlatego tak się stało. Ojciec może nawet tego nie wie, dowie się, gdy embrion przeżyje.
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
a)podejrzliwość
a) podejrzliwość
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
nad strugą jak zwykle.
nad strugą, jak zwykle
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
u której jestem w środku też lubi tam chodzić
u której jestem w środku, też...
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
-do wiersza można
- do ... (spacja przed i po znaku -)
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
-Ale
j.w.
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
-Jak wiesz
j.w.
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
Mówisz ty.-to super siła
nie wiem jak to poprawić, może: Mówisz - to super siła.
falkon pisze:
29 sty 2019, 16:47
Mówię ja, twój embrion.
Może: To ja mówię, twój embrion.
Zapętlenie czasu, może PL rozmawia ze sobą?

falkon

Czas embriona

#3 Post autor: falkon » 31 sty 2019, 11:42

jest to tekst roboczy. Bardzo przepraszam.
Pisałem szybko żeby zdążyć wypastować buty przed wyjściem.
Mój biograf jest zobowiązany po mojej śmierci, zatrudnić najlepszego korektora.
Każdy przecinek i ogonek będą na swoim miejscu.

Dziękuję za trud czytania i jeszcze raz przepraszam.
Autor.

Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7235
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46

Czas embriona

#4 Post autor: alchemik » 31 sty 2019, 12:46

Już wcześniej zauważyłem, że masz talent i pomysły. Jednak Twój warsztat twórczy za Tobą nie nadąża. Powinieneś skupić się na używaniu słów i zdań. Na gramatyce i stylistyce. metaforyka jest całkiem niezła, ale kuleje przy wpisywaniu w tekst.
To nie zarzuty. Raczej wskazówki, bo i ja taki bywałem niegdyś. Jeżeli chcesz być Twórcą, to musisz się tego uczyć. Nieustannie. Ja wciąż uczę się poruszania w literaturze, choć mam wrażenie swobody. Tylko że zawsze można być lepszym.
I jak tam Twoje tenisówki?
Czym je pastowałeś?
Wkurwia Cię to, że jakieś typy wymadrzaja się na temat Twojej twórczości.
Reagujesz sarkazmem.
Całkiem spokojnie.
W oceniających szukaj przyjaciół. Muszą mieć coś do powiedzenia, jeżeli zdecydowali się na komentarz.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2019, 01:17 przez alchemik, łącznie zmieniany 1 raz.
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Czas embriona

#5 Post autor: eka » 31 sty 2019, 23:15

Pomysł interesujący nad wyraz.
Niwelując czas, embrion mówi do dorosłego siebie... albo do swojego ojca.
Zapętlona konstrukcja czasu.

falkon

Czas embriona

#6 Post autor: falkon » 02 lut 2019, 14:36

alchemiku!!!!!!!!
Ja wcale nie mam wybujałego ego.
Nie wiem dlaczego przyklejasz mi taką łatkę
i to nie pierwszy raz.
Ja nigdy nie określiłem się jako <poeta>
w przeciwieństwie do ciebie.

Jestem amatorem. Jasne
i nie ( sarkazuj )
Zawsze miej przy sobie jednorazową
chusteczkę wielowarstwową.

Najserdeczniej pozdrawiam.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Czas embriona

#7 Post autor: lczerwosz » 02 lut 2019, 16:05

lczerwosz pisze:
30 sty 2019, 22:57
Może z ojcem, umownie, per procura, duchowym, a może właśnie tym fizycznym
lczerwosz pisze:
30 sty 2019, 22:57
Zapętlenie czasu, może PL rozmawia ze sobą?
eka pisze:
31 sty 2019, 23:15
Niwelując czas, embrion mówi do dorosłego siebie... albo do swojego ojca. Zapętlona konstrukcja czasu.
To jak jest? Może i tak i tak?

falkon

Czas embriona

#8 Post autor: falkon » 02 lut 2019, 19:56

Wcale nie zapętlona.
Pomysł zrodził się, kiedy sąsiadka była w ciąży
i rozmawiała ze swoim wzdętym brzuchem.
Rozmawiała z istotą w środku. Ja też mogłem
połorzyć ucho na jej brzuchu i posłuchać.
Wymyślałem różne dialogi i sytuacje.

Śmieliśmy się we trójkę
Matka dusza poetycka.
Urodziła śliczną córkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „OKRUCHY PROZATORSKIE”