• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Zwycięzca

Wszystko, co wydaje się za krótkie...
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Zwycięzca

#11 Post autor: lczerwosz » 21 maja 2022, 00:55

Ale kto mówi, że pomiędzy cząstkami jest pusto. Jest tak, jeśli wyobrażamy sobie kuleczki.
A pola? Wszak cząstki ze sobą oddziałują. To jest kwestia modelu, jaki ludzie budują, aby opisać, bo tego nie da się zobaczyć.

Krokus
Posty: 481
Rejestracja: 18 gru 2020, 19:45
Płeć:

Zwycięzca

#12 Post autor: Krokus » 21 maja 2022, 15:07

lczerwosz pisze:
21 maja 2022, 00:55
Ale kto mówi, że pomiędzy cząstkami jest pusto. Jest tak, jeśli wyobrażamy sobie kuleczki.
A pola? Wszak cząstki ze sobą oddziałują. To jest kwestia modelu, jaki ludzie budują, aby opisać, bo tego nie da się zobaczyć.
Pola można wykryć, kiedy nie ma oddziaływania, to jest pustką, ciemna materia i energia również zostały odkryte na podstawie obliczeń widzialnej materii, w Buddyzmie zen, pustka to dość szerokie pojęcie, w Hinduiźmie istnieje nieskończoność, chociaż to oni wymyślili zero. Ja w tym opku chciałem zwrócić uwagę na to pojęcie odnośnie życia i śmierci i tego jak do tych zjawisk podchodzili niektórzy samurajowie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „OKRUCHY PROZATORSKIE”