• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Przypadki Luśki (4)

Wszystko, co wydaje się za krótkie...
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Przypadki Luśki (4)

#1 Post autor: Lucile » 12 sie 2018, 11:47

Przypadek 4.

- Cкажите, пожалуйста, вы больна? У вас есть температура?
Luśka z uwagą wpatrywała się w intensywnie niebieskie oczy pytającego ją o zdrowie młodego lekarza. Czyli termometr ma, nie tedy droga.
- Cкорее нет, я только чувствую боль в животе и позвоночнике. Вы уже врач? Боже мой! Tакой молодой, красивый мальчик, поздравляю! - Zachwyciła się. Zatrzepotała rzęsami, jednocześnie głęboko nabierając powietrza, tak, aby - jak to gdzieś we wczesnej młodości, a raczej jeszcze w dzieciństwie wyczytała w kiepskim romansidle - „zafalowała” jej pierś. Piękny, purpurowy rumieniec z wolna ogarniał okrągłą, niemalże dziecinną twarz interlokutora Luśki, nieświadomego właśnie przeprowadzanego na nim eksperymentu.
- Еще нет, собираюсь окончить школу через год, теперь я тренирую курс спасения. 

To już cię mam! Jest znacznie bardziej zdenerwowany niż ja. Pozwoliła zbadać sobie brzuch oraz plecy, odpowiednio reagując. Ba, nawet ryzykując, poprosiła o zastrzyk przeciwbólowy. To było zagranie ba banque, bo gdyby miał, to co? Na szczęście, w tej swojej lekarskiej torbie lekarz in spe posiadał tylko: termometr, ciśnieniomierz, aspirynę i witaminę C.

Pokierowanie nim tak, by efekt przyjazdu karetki pogotowia - fatygującej się aż z Jögeva - był po myśli Luśki, okazało się, jak przewidywała... bułką z masłem. Dostała zaświadczenie (dumnie opatrzone odpowiednimi pieczątkami), że nie może pracować fizycznie.

No, to pierwszy punkt zrealizowany, mogę ozdrowieć.

cdn
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

szczepantrzeszcz
Posty: 554
Rejestracja: 28 lis 2016, 22:03

Przypadki Luśki (4)

#2 Post autor: szczepantrzeszcz » 12 sie 2018, 15:03

Interesujące są te Twoje obrazki z kraju, w którym wyraz wino tłumaczy się jako skrót "Wsiesojuznyj Institut Narodnowo Obrazowanija".

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Przypadki Luśki (4)

#3 Post autor: Lucile » 14 sie 2018, 12:49

szczepantrzeszcz pisze:
12 sie 2018, 15:03
wyraz wino tłumaczy się jako skrót "Wsiesojuznyj Institut Narodnowo Obrazowanija".
no... tego nie wiedziałam, czyli na naukę nigdy nie jest za późno ;)

pozdrawiam
L
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
Alicja Jonasz
Posty: 1662
Rejestracja: 24 kwie 2012, 09:01
Płeć:

Przypadki Luśki (4)

#4 Post autor: Alicja Jonasz » 14 sie 2018, 13:06

Lu, historia się rozrasta; podoba mi się jej satyryczny wydźwięk; pozdrawiam :)
Alicja Jonasz

"A kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz światła purpurowy
By mi zabełtać błękit w głowie
To będę jasny i gotowy"
Tadeusz Woźniak

ODPOWIEDZ

Wróć do „OKRUCHY PROZATORSKIE”