• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Stadło, czyli: mąż, żona oraz mentor w tle

Komedia, tragedia, nawet burleska i opera mydlana - wszystko, co można przenieść na scenę
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Stadło, czyli: mąż, żona oraz mentor w tle

#1 Post autor: eka » 27 paź 2020, 18:19

Scenka I

Ona: Ale czemu aż tak podnosisz sobie ciśnienie? Starszy to człek, na komunie wychowany, i z komuną, przecież wiesz, kiedy już dziesięć milionów Polaków zapisało się do Solidarności, zaczął, powiedzmy... walczyć.

On: I co z tego?

Ona: Spłaca dług. Broni idola, walcząc z oponentami. Kiedy było trzeba, nie wykazał się niczym, stąd przymus stawiania na piedestale zdrowego, świętego PIS-u i notorycznego przymusu kopania chorego, komuszego, zdradzieckiego anty PIS-u.

On: Nie, upraszczasz, skarbie. Zresztą jemu bliżej do Ziobry i Rydzyka.

Ona: Myślisz?

On: Przeczytaj jego ostatni post na moim blogu. Klasyka, tak zwanej, tfu, Solidarnej Polski. Oprócz nich i kleru wszyscy inni to mordercy, złodzieje oraz zdrajcy ojczyzny. Skorumpowani sędziowie i lekarze, durni wykładowcy, denni nauczyciele, studenci, upupiani uczniowie, i on, jeden jedyny mój i prostego narodu umiłowanego, podlaski mentor na etycznym Parnasie. Napijesz się kawy?

Ona: Chętnie. (śmieje się i odkłada smartfon) Masz rację, kochanie. A dlaczego miłośnik cnej prostoty ozdabia linijki antycznymi sentencjami i to w oryginalnym brzmieniu? Może studiował łacinę lub klasyczną grekę?

On: Coś ty, przecież znałbym ten fakt z życia stryja! Popisuje się nasz szlachetka zagrodowy, chce zaimponować, więc sadzi makaronizmy jak przecinki.

Ona: Czyli mamy tutaj wypieranie kompleksu niższości?

On: Idealnie diagnozujesz.

Ona: A teraz pozwól, że skupię się na twojej psyche i rozbiorę...

On: Mogę sam! (ściąga sweter)

Ona: Kiciuś, dwie śliczne panie czekają!

On: Gdzie, gdzie... (śmieje się)

Ona: Nie gdzie, ale na co! (odpala komputer)

On: Co z tobą? Namawiasz na wirtualne randki?

Ona: Tak, z dysertacjami tych pań.

On: E tam, mam jeszcze tydzień na recenzje. Idziemy do łóżka!

Ona: A deser? Drożdżówkę ci upiekłam.

On: Zjem cię na surowo.


I tu kurtyna opada, by mentorowi nie dostarczyć argumentów na seksualne rozpasanie dzikiej odnogi, zachwaszczającej zdrowe łono jego rodziny.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Stadło, czyli: mąż, żona oraz mentor w tle

#2 Post autor: lczerwosz » 27 paź 2020, 23:40

Czyżby podział przebiegał "w poprzek"?
Póki rozpasanie skuteczne, to są bezpieczni. A potem, wolę nie slyszeć.
Kiedyś był skuteczny środek na podwyższenie ciśnienia - Urban, a teraz podobnych leków jest bez liku. Ciekawe, że te działające na drugą połowę społeczeństwa, też im podwyższają zamiast obniżać ciśnienie.

Awatar użytkownika
e.jot
Posty: 385
Rejestracja: 21 paź 2020, 22:32
Płeć:

Stadło, czyli: mąż, żona oraz mentor w tle

#3 Post autor: e.jot » 28 paź 2020, 07:31

SUPER!
Miłego dnia, eko :kofe:
EM

Awatar użytkownika
Ryszard Sziler
Posty: 409
Rejestracja: 04 cze 2013, 09:00
Lokalizacja: Kolbuszowa
Płeć:
Kontakt:

Stadło, czyli: mąż, żona oraz mentor w tle

#4 Post autor: Ryszard Sziler » 28 paź 2020, 08:21

:D

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Stadło, czyli: mąż, żona oraz mentor w tle

#5 Post autor: eka » 29 paź 2020, 15:36

Ja bym już nie dzieliła narodu na dwie części, coś się zmieniło. Dzięki za koment, Leszku.
Ryszardzie, zadowolonam z reakcji:)
Dzięki, Ewo:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „UTWORY DRAMATYCZNE”