• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Miasto

Reprodukcje Waszych obrazów i rysunków
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 4801
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Płeć:

Miasto

#11 Post autor: tabakiera » 10 paź 2021, 15:36

Lucile pisze:
10 paź 2021, 15:33
Ja też, zapraszam, pokażę wszystko co urokliwe i mało znane.
Uważaj, bo naprawdę przyjadę, oczywiście jak znajdę kilka wolnych dni.
Zwłaszcza, że bywam w Krakowie i mam tam gdzie się zatrzymać, a przynajmniej tak mi się wydaje.
:)

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Miasto

#12 Post autor: Lucile » 10 paź 2021, 15:38

Zatem... czekam. Miasto takoż :)
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Miasto

#13 Post autor: eka » 11 paź 2021, 06:40

Lucile pisze:
09 paź 2021, 20:21
Eko, nie sądzę, by była między nami zasadnicza różnica zdań w temacie – umniejszanie pozycji kobiety w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Przecież nawet powołałam się na „efekt Matyldy”. Próbowałam zaznaczyć tylko, że pomimo tych piętrzących przez stulecia trudności, kobiety znajdowały sposoby i potrafiły pokazać swoją moc, talent, inteligencję, determinację itp.
Zasadnicza różnica jest w tym, Lucile, że dla mnie "umniejszanie pozycji kobiety" jest jednoznacznie nieakceptowalne czy to w historii, jak i teraz, współcześnie. I nie rozumiem, czym kierują się kobiety, które dzisiaj popierają choćby śladowe tego ciągoty w niektórych partiach politycznych, czy religiach.
Nie i już! Dość marnowania czasu na szukanie "sposobów".

Też dziękuję za interesującą wymianę zdań i życzę wszystkiego dobrego!
:kofe:

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Miasto

#14 Post autor: Lucile » 11 paź 2021, 08:58

Wprawdzie dosyć daleko odeszłyśmy od tematu przedstawionego obrazu, ale taką wymianę zdań poczytuję za dodatkową wartość moich malarskich krakowianów.

Pozdrawiam
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Miasto

#15 Post autor: eka » 12 paź 2021, 16:37

Racja. Dwie siostrzyczki raz wchodzą, raz wychodzą, ale zawsze są blisko.
:kofe:

ODPOWIEDZ

Wróć do „MALARSTWO I RYSUNEK”