• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Konkurs Magia słowa

Nasze konkursy portalowe
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
EdwardSkwarcan
Posty: 2981
Rejestracja: 23 gru 2013, 20:43

Konkurs Magia słowa

#1 Post autor: EdwardSkwarcan » 04 cze 2018, 23:41

Konkurs literacki - Magia Słowa




Edward Skwarcan, użytkownik Ósmego piętra ogłasza dla wszystkich zainteresowanych, zarejestrowanych uczestników konkurs literacki - Magia Słowa.
Zaprasza i życzy sukcesu.



REGULAMIN KONKURSU MAGIA SŁOWA


Organizator: Edward Skwarcan
Mąż zaufania: Gorgiasz

Czas wysyłania tekstów: 10.06.2018 – 30.06.2018
Czas głosowania: 01.07.2018 – 14.07.2018
Ogłoszenie wyników: 16.07.2018


Zasady konkursu:

I. Przesyłanie tekstów

1. W konkursie obowiązuje Ramowy Regulamin Konkursów viewtopic.php?f=168&t=190.
2. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy użytkownicy Ósmego Piętra, którzy do czasu jego ogłoszenia opublikowali przynajmniej dwa teksty na forum, za wyłączeniem Organizatora, Męża Zaufania.
3. Konkurs będzie się odbywać w dwóch kategoriach: proza i poezja. Każdy użytkownik może nadesłać maksymalnie dwa teksty w każdej kategorii (razem: cztery). Utwory nie mogą być nigdzie wcześniej publikowane.
4. Teksty powinny być sformatowane pod forum. Należy też pamiętać o dokładnym sprawdzeniu tekstów pod kątem błędów, powtórzeń itp. Po przesłaniu utworów do Męża Zaufania nie będzie możliwości naniesienia poprawek.
5. Utwory należy przesłać przez PW do Męża Zaufania (Gorgiasz), w tytule wpisując "Konkurs - Magia Słowa (nazwa kategorii, np. poezja)". Zostaną one opublikowane w dwóch tematach - osobno proza, osobno poezja - alfabetycznie (według tytułów; w przypadku braku tytułu będzie obowiązywało pierwsze słowo pracy), przez Męża Zaufania, który opatrzy je kolejnymi numerkami.
6.W wysyłanych pracach można użyć rzeczowników: biust, cmentarz, duch, gorycz, koronka, księżyc, łąka, noc, niecierpliwość, niepowtarzalność, pocałunek, rosa, róża, seks, senność, siano, strach, trawa, udo, usta, wiatr, wir, złoto, zjawa, zmysłowość (mogą być w każdym przypadku l.p. i l.m.) Dopuszcza się też formy przymiotnikowe.
7. Prozę ograniczam do 5 tys. znaków.
8.Każdy użyty wyraz będzie premiowany jednym punktem.
9.Każdy uczestnik konkursu ma obowiązek zgłosić pod tekstem użyte wyrazy, podać ich ilość i pogrubić korzystając z "B.
10. Czas wysyłania tekstów: 10.06.2018 – 30.06.2018


II. Głosowanie

1. W głosowaniu może wziąć udział każdy użytkownik Ósmego Piętra, oprócz Organizatora i Męża Zaufania; uczestnicy konkursu nie mogą głosować na swoje teksty.
2. Ocenianie będzie polegało na przyznaniu każdemu tekstowi oceny od 0 do 10.
3. Swoje oceny użytkownicy przesyłają do Męża Zaufania na PW, w tytule wiadomości wpisując "Konkurs Magia Słowa (nazwa kategorii, np. proza)".
4. Głosowanie trwa od 01.07 – 14.07.2018
5. Punkty z głosowania i punkty z użytych wyrazów wyłonią zwycięzców.
6. Po zakończeniu głosowania Mąż Zaufania przedstawi oceny głosujących i ogłosi wyniki konkursu. Nastąpi to 16.07.2018.


III. Nagrody

1. W konkursie nagrodzeni zostaną autorzy dwóch najlepszych tekstów, w każdej kategorii.
2. Nagrodami będą tomiki autora (organizatora konkursu).
3.Organizator konkursu zastrzega sobie prawo uhonorowania wybranej pracy, wydanymi w Polsce „wspomnieniami więźnia notorycznego”- autor odsiaduje wyrok w jednym z krajów Unii.
4. Dodatkową nagrodą jest satysfakcja łaskocząca w piersi.


IV. Inne

1. Wszelkie pytania należy kierować do Organizatora lub Męża Zaufania.
2. Kwestie sporne, nieobjęte regulaminem, rozstrzyga Administracja.

witka
Posty: 3230
Rejestracja: 28 wrz 2016, 12:02

Konkurs Magia słowa

#2 Post autor: witka » 28 cze 2018, 14:14

Nagrody - trochę mi to przypomina imieninową składkę dla mojej exszefowej.

Zdecydowałem się nie wnosić, opłaty nie uiszczać - zaproponowałem zamianę na odsiadkę. Po godzinach.

Dawne dzieje.
Nie bój się snów, dzielić się tobą nie będę. - Eka

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Konkurs Magia słowa

#3 Post autor: skaranie boskie » 05 lip 2018, 22:03

Witko, twój wpis jest chyba odrobinę nie na miejscu.
Edward zorganizował konkurs, przeznaczył coś na nagrody, włożył sporo pracy w to całe przedsięwzięcie. Twoja ironia tu absolutnie nie pasuje.
Coś mi się jednak wydaje, że dla naszych użytkowników atrakcyjniejszymi od konkursu okazały się transmisje z mistrzostw świata w piłce kopanej. Rozumiem ich, bo sam uwielbiam oglądać mecze na światowym poziomie.
Z powodu braku zainteresowania, z przykrością konkurs uznaję za zakończony. Mam nadzieję, że kolejny uzyska szerszy oddźwięk.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 4793
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Płeć:

Konkurs Magia słowa

#4 Post autor: tabakiera » 07 lip 2018, 13:50

A jaką nagrodę może ofiarować autor, jeśli nie własny tomik?
Dzięki za inicjatywę, Edwardzie.
Niestety, tym razem nie dysponowałam czasem i weną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KONKURSY NA ÓSMYM PIĘTRZE”