• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

co w pokojach piszczy?

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

co w pokojach piszczy?

#1 Post autor: skaranie boskie » 06 maja 2018, 22:29

Zgodnie z zapowiedzią, otwieramy dla Was zupełnie nowy dział, przeznaczony do dyskusji na najróżniejsze tematy, przy założeniu, że dostęp do każdego z pokoi jest ograniczony i ustalany przez jego gospodarza. Poniżej publikujemy regulamin otwierania, prowadzenia i uczestniczenia w POKOJACH.

1. Celem działu POKOJE DYSKUSYJNE jest stworzenie przestrzeni do dyskusji na interesujące użytkowników tematy, szeroko związane z życiem kulturalnym, artystycznym i społecznym.
2. W dziale POKOJE DYSKUSYJNE użytkownicy Ósmego Piętra, po uzyskaniu zgody Administracji, mogą zakładać własne Pokoje Dyskusyjne, za które będą odpowiedzialni.
3. Użytkownik Założyciel/Gospodarz otrzyma w swoim Pokoju uprawnienia moderatora. Uprawnienia te nie będę mu przysługiwały w żadnym innym dziale na forum, chyba że Założyciel jest członkiem Zespołu.
4. Zasady prowadzenia rozmów w danym Pokoju, włącznie z ewentualnymi sankcjami, są określane przez Gospodarza. Gospodarz może dowolnie ustalać reguły dyskusji z zastrzeżeniem, że nie mogą one naruszać Regulaminu Ogólnego Ósmego Piętra i powszechnie obowiązującego prawa.
5. Gospodarz może podjąć decyzję co do tego, czy jego Pokój będzie ogólnodostępny dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników, czy tylko dla tych, którzy wyrażą chęć uczestnictwa i zostaną przez niego zaakceptowani.
6. Jeśli przynależność do jakiegokolwiek Pokoju wymaga przypisania dyskutantów do odpowiedniej grupy, Gospodarz jest odpowiedzialny za przekazywanie Administracji nicków osób dopuszczonych przez niego do uczestnictwa.
7. W przypadku zaistnienia konfliktu między Założycielem/Gospodarzem a użytkownikami danego Pokoju, ostateczne rozstrzygnięcie należy do Administracji. Jeżeli Gospodarzem jest jeden z Administratorów, konflikt rozstrzyga drugi Administrator w porozumieniu z Zespołem.
8. Zasadniczo Administracja nie ingeruje w przebieg dyskusji w Pokojach (chyba że z pozycji jednego z uczestników prowadzonych tam rozmów) ani w działania porządkowe Gospodarza. Interwencja Administratorów może zostać przeprowadzona na wyraźną prośbę Gospodarza lub użytkowników, bądź w przypadku stwierdzenia ewidentnych naruszeń prawa.
9. Wszystkie zasady i reguły organizujące wymianę opinii w danym Pokoju, powinny być zamieszczone przez Założyciela/Gospodarza w formie pisemnej.
10. W przypadku Pokojów zamkniętych wszelkie regulaminy muszą zostać udostępnione przez Założyciela kandydatom przed ich przyłączeniem do właściwej grupy.
11. Propozycję założenia Pokoju Dyskusyjnego może przedstawić Administracji każdy użytkownik, po upływie nie mniej niż roku od zarejestrowania się na Ósmym Piętrze i po opublikowaniu minimum 100 postów. W tym celu powinien przekazać swój pomysł na PW jednemu z Administratorów.
12. Propozycja powinna określać tematykę Pokoju (np. historia, teatr, zabytki Polski, filozofia, motoryzacja, polityka, religia etc.), jego docelową nazwę, a także ostateczne zasady funkcjonowania Pokoju.
13. Każda propozycja zostanie odrębnie rozpatrzona przez Administrację.
14. Jeden Pokój może mieć kilku Założycieli, jednak nie więcej niż 3, przy czym muszą oni wybrać spomiędzy siebie Gospodarza, który będzie odpowiedzialny przed Administracją.
15. Jeden użytkownik może być założycielem maksymalnie 3 Pokoi.
16. Niedozwolone jest używanie Pokojów Dyskusyjnych do celów reklamowych lub do zamieszczania prywatnych ogłoszeń.
17. W Pokojach Dyskusyjnych zabrania się prowadzenia jakiejkolwiek działalności komercyjnej.
18. Pokoje Dyskusyjne nie mogą być wykorzystywane do zakładania jakichkolwiek stowarzyszeń, fundacji, partii politycznych i innych organizacji o charakterze statutowym.
19. Pokoje Dyskusyjne nie mogą mieć charakteru towarzysko-matrymonialnego.
20. W Pokojach Dyskusyjnych zakazane jest rozpowszechnianie treści pornograficznych.
21. Pokoje Dyskusyjne nie mogą służyć do omijania limitów publikacyjnych, a co za tym idzie, do publikowania twórczości ich użytkowników.
22. Administracja zastrzega sobie w każdym momencie prawo do czasowego zawieszenia działalności Pokoju Dyskusyjnego lub do jego zamknięcia.
23. Pokój Dyskusyjny może zostać zamknięty z przyczyn technicznych, regulaminowych, lub z powodu braku spodziewanej aktywności.
24. W przypadkach nieobjętych powyższym Regulaminem ostateczne decyzje należą do Administracji.


Zapraszamy do tworzenia pokoi i życzymy udanych i owocnych dyskusji. Wszelkie pytania odnośnie działu POKOJE DYSKUSYJNE prosimy zadawać na tym forum w postaci nowych tematów.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

bronmus45

co w pokojach piszczy?

#2 Post autor: bronmus45 » 23 wrz 2018, 07:15

Wysłałem do admina Skaranie boskie zgłoszenie chęci na założenie takiego pokoju. Niepokoi mnie - po pierwszym czytaniu regulaminu - punkt:

21. Pokoje Dyskusyjne nie mogą służyć do omijania limitów publikacyjnych, a co za tym idzie, do publikowania twórczości ich użytkowników.

Obawiam się, że każde rozwinięcie tematu w "moim pokoju" przez jego użytkowników, może być potraktowane jako twórczość "limitowana" zasadami obowiązującymi w głównym regulaminie. Bardzo możliwe, że będę miał jeszcze więcej pytań, po uzyskaniu zgody na założenie owego pokoju.

bronmus45

co w pokojach piszczy?

#3 Post autor: bronmus45 » 23 wrz 2018, 16:27

Dowiaduję się - i to bardzo okrężną drogą, bo aż przez pasek czatu - że nic z "mojego pokoju" według wysłanej propozycji.
Odpowiedź (na pasku) wskazuje jednoznacznie, że i owszem - pokój może być założony, ale tylko z tematem odpowiadającym administracji (czyt. skaranie boskie).
Przypomina mi to do złudzenia sytuację z tworzenia rządu tzw. POPiS - u, w której to już wszystko było pomiędzy PO a PiS dograne, pozostawała sprawa Marszałka Sejmu, który to urząd miał przypaść PO. Platforma wtedy zaproponowała Bronisława Komorowskiego, lecz PiS się przeląkł zbytniej jego niezależności od "kaczystów". Więc powiedzieli twardo - jak to potrafi PiS - kandydat ma być taki, jaki nam odpowiada, a najlepiej jak wam go przyniesiemy w teczce. No i koalicja się rozpadła, tak samo jak mój pomysł stworzenia pokoju niezależnego do końca od skaranie. I tyle są warte wszelkie zasady tworzenia, ogłoszone z taką "szczerością" w słowach otwarcia.
Sam nawet sposób poinformowania mnie uwłacza godności człowieka.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

co w pokojach piszczy?

#4 Post autor: skaranie boskie » 23 wrz 2018, 16:44

Po raz ostatni odpowiadam na twoją skargę o rzekomej krzywdzie, jaka Ci się tu dzieje.
Robię to jedynie dlatego, by wskazać innym użytkownikom, jak jesteś cyniczny i jak dalece jesteś się w stanie posunąć w manipulowaniu rzeczywistością.
Poniżej cytuję twojego maila w całości. Niech czytający wyciągną wniosek, czy rzeczywiście zamykam Ci mordę, czy tylko bronię portalu przed oskarżeniami zawartymi już w samej propozycji rozpoczęcia dyskusji na wskazany przez Ciebie temat.

Oto treść maila (pisownia i format oryginału, podkreślenia moje):

Od: bronmus45@gmail.com
Do: skaranieboskie@osme-pietro.pl
Temat: Chcę założyć pokój gościnny

TREŚĆ

Nazwa - Przypięte do przysłów i mądrości ludowych.

Ogólne założenia - Będzie to cykl krótkich przypowieści, które w oczach autorów oddają sens danego przysłowia. W słowie wstępnym, zapisanym tutaj poniżej, jest tylko zawarta myśl do rozpoczęcia dyskusji. Następne treści będą już zapewne nieco bardziej rozbudowane. Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w tworzeniu tej "ośmiopiętrowej księgi przysłów".

Przykładowe moje wpisy, początkujące dyskusję pod kolejnym przysłowiem:
...
Gość w dom – Bóg w dom


Tak wypadałoby postąpić z każdym gościem odwiedzającym tenże portal. Czy aby na pewno tak się dzieje ? Osądźcie sami.


Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.

Coś mi się zdaje, że ten mój króciutki tutaj wtręt będzie z konieczności nawiązaniem do treści i znaczenia poprzedniego przysłowia. Bowiem obserwując zachowania zadomowionych już tutaj starych bywalców, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że chcieliby oni - niektórzy z nich - już na wstępie podporządkować sobie nowych przybyszów. A z kolei ci, niedoświadczeni i jeszcze niezaaklimatyzowani w tutejszej społeczności, popełniający często nieświadome błędy, nie wiedząc co począć, odgryzają się jak mogą, by nie dać się "wziąć za mordę" czasami marniejszym od nich indywiduum. I w taki to sposób wyrastają niepotrzebne napięcia pomiędzy uczestnikami forum. Nie każdy bowiem jest na tyle potulnym barankiem, by nadstawiać drugi policzek, po otrzymaniu już pierwszego muśnięcia "z liścia" od często zawistnych a nieudolnych megalomanów, uważających się za pępek tegoż forum. Jak Kuba Bogu - tak Bóg Kubie...

Koniec cytatu.

Treść powyższego polecam szanownej uwadze Użytkowników. Chętnie również poznam ich opinię na temat wyraźnie wyłożonych intencji autora. Chcąc mu oszczędzić publicznej oceny tychże, powstrzymałem się wcześniej od polemiki oraz od założenia mu pokoju dyskusyjnego. Do Was należy ocena, czy postąpiłem właściwie.

@Bronmus45
Obiecałem Ci usunięcie konta, jeśli znajdę na portalu choćby jeden wpis szkalujący moderatorów i słowa dotrzymam. Ten przypadek postanowiłem potraktować (jeszcze) ulgowo, ponieważ przedmiotowy mail zaistniał jeszcze zanim swoją obietnicę ogłosiłem. Od tej chwili sto razy przeczytaj każde napisane przez siebie słowo, zanim odważysz się kliknąć "wyślij".
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

bronmus45

co w pokojach piszczy?

#5 Post autor: bronmus45 » 23 wrz 2018, 17:07

To ja jeszcze dorzucę do kompletu Twoją informację z paska czatu ...
...
skaranie boskie • ndz wrz 23, 2018 2:18 pm

bronmus45 pisze: Skaranie - pobudka!!! Czekam bowiem na Twoją odpowiedź wobec tekstu wysłanego Ci mailem

Chętnie założę Ci pokój dyskusyjny, ale to, co przeczytałem w mailu, absolutnie taką opcję wyklucza.
Do twojej wiadomości: gość w dom, to może i Bóg w dom, pod warunkiem, że potrafi odróżnić szafę od klozetu.
...
i skonkluduję pytaniem ...
- ile to czasu musiało upłynąć i dlaczego dopiero po moim wpisie tutaj, postanowiłeś jednak w jakiś sposób załatwić ten problem?
- sam odpowiem - ano, około pięciu godzin, a bez mojego wpisu nie jestem jasnowidzem, by przewidzieć czy kiedykolwiek ...
Oczekiwałem bowiem odpowiedzi tą samą drogą, jaką wysłałem moje zgłoszenie, a nie na pasku ogólnym czatu kolejne próby ośmieszenia mnie przed wszystkimi.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

co w pokojach piszczy?

#6 Post autor: lczerwosz » 23 wrz 2018, 17:15

Admin nie jest służącym użytkowniku Bronmus, dziś jest niedziela popołudniu i może oddawać się sjeście. A decyzję może podjąć jutro lub za kilka dni, niekoniecznie pozytywną.

bronmus45

co w pokojach piszczy?

#7 Post autor: bronmus45 » 23 wrz 2018, 17:37

Nie wiedziałem, że jesteś osobistym sekretarzem skaranie i masz prawo odpowiadać na kwestie do Niego skierowane. Lecz teraz już wiem ...

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

co w pokojach piszczy?

#8 Post autor: lczerwosz » 23 wrz 2018, 17:43

tak tak, to dobre kolesiostwo jest zapewne. Znasz takie słowo - koleś?

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

co w pokojach piszczy?

#9 Post autor: skaranie boskie » 23 wrz 2018, 17:54

lczerwosz pisze:
23 wrz 2018, 17:15
Admin nie jest służącym użytkowniku Bronmus, dziś jest niedziela popołudniu i może oddawać się sjeście. A decyzję może podjąć jutro lub za kilka dni, niekoniecznie pozytywną.
To akurat jest zgodne z prawdą.
Gdyby prowadzenie portalu było moją pracą zawodową i brałbym za nią pieniądze, prawdopodobnie pełniłbym stały dyżur na nim. Niestety tak nie jest, ja tu pracuję całkowicie społecznie. Zapewne nieobce Ci to określenie, panie emeryt. Poza tym maile zwykłem sprawdzać raz dziennie, zazwyczaj wieczorem.
Mamy na portalu kilku moderatorów, którzy są władni rozwiązywać wiele problemów, nie każdą więc duperelą musisz zawracać głowę akurat mnie.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

bronmus45

co w pokojach piszczy?

#10 Post autor: bronmus45 » 24 wrz 2018, 08:10

"Mamy na portalu kilku moderatorów, którzy są władni rozwiązywać wiele problemów" - co akurat jest tylko częściowo zgodne z prawdą - punkt widzenia jest nadal zależny od punktu siedzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „PRZEDPOKÓJ”