• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

dyskusje o polityce
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#1 Post autor: skaranie boskie » 16 lip 2018, 22:54

Ostatnio wraca temat uchodźców-imigrantów, a to za sprawą Włoskiego rządu, który w końcu się zbuntował przeciw obarczaniu go większością kosztów (nie tylko materialnych) masowego napływu do Europy ludności z różnych innych części świata, głównie z Afryki.
Wielu polityków, ale nie tylko, opowiada się za nieprzyjmowaniem. Pytanie, jak tego technicznie dokonać?
Przemytnicy ludzi przyjęli doskonałą taktykę zatapiania łodzi w pobliżu europejskiego wybrzeża (Włochy leżą najbliżej Afryki), doskonale wiedząc, że ich pasażerowie zostaną wyłowieni przez pływające tam statki. No i co dalej? Jaki macie - przeciwnicy przyjmowania imigrantów - pomysł na powstrzymanie tego procederu?
M.in. władze tzw. czwartej rzeczypospolitej odżegnują się od przyjmowania, bo to przecież nie ich problem. Pod Gdańsk nie przypływają. Mają też problem z tym, że w kolejnej perspektywie budżetowej nie dostaną kasy, bo ta bardziej jest potrzebna Włochom, Grekom, czy Hiszpanom, oni to bowiem ponoszą największe koszty chronienia nas przed "Inwazją islamu". I co? Nagle władza naszego kraju się obudziła z ręką w nocniku i chce wetować budżet? Takie weto i tak nie da więcej pieniędzy Polsce, wręcz przeciwnie, spowoduje jeszcze większe obcięcie środków, a w ślad za tym próbę wystąpienia z niedobrej Unii, która nie chce dawać więcej kasy na fanaberie pana ojca Rydzyka.
Co zatem zrobić? Jak powstrzymać napływ "wrogich sił"?
Są dwa wyjścia - strzelać do płynących, jeśli nie chcą zawrócić, pozwolić się utopić wszystkim, jak łódka pójdzie na dno.
Ja uważam, że przyjmować trzeba, ustalając przy okazji dość surowe normy prawne warunkujący pozostanie na dłużej. Wiem jednak, że jest masa ludzi, zwłaszcza wśród zwolenników obecnej ekipy rządzącej, którzy głośno krzyczą: "Nie przyjmować!". Niech się wypowiedzą, jak owego nieprzyjmowania dokonać, niech wskażą najskuteczniejszą metodę zawracania łodzi płynących już po Morzu Śródziemnym. Zapraszam.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#2 Post autor: refluks » 19 lip 2018, 11:26

Na pewnym forum pisała pani mieszkająca w RPA.
I z jej postów można się było mnóstwo dowiedzieć.
Niestety przestała się udzielać, bo wywalono ją za rasizm.
A przecież wklejała linki do niereżyserowanych, a autentycznych wydarzeń, na przykład o paleniu ludzi w Afryce, nakładano im na szyje palące się opony i doprowadzano do zdechnięcia, bo tego umieraniem nazwać się nie da.
I ta właśnie pani wkleiła linka do informacji, ze na czółnach jakiś wyznawcy islamu wybrali się do Arabii Saudyjskiej. Zbliżyli się na określoną odległość od brzegu tego państwa i ostrzelano ich.
A co do Włoch, to poczytać można https://www.facebook.com/50076517331143 ... =3&theater
I obejrzeć
https://www.youtube.com/watch?v=LRamfrkLV1A
I jak się tak człowiek poszwenda w necie, taka jak ja, to się okazuje, że takie sytuacje mają miejsce we Francji, Anglii, Finlandii. Nie dostają pomocy socjalnej obywatele tych państw, ale „uchodźcy” jak najbardziej.
Oni nie bez powodu zostali tu sprowadzeni i są sprowadzani.
Żeby ludzie zapragnęli faszyzmu.
Ale nie pragną, więc kapitał musi zmienić politykę.

Awatar użytkownika
jaga
Posty: 754
Rejestracja: 02 gru 2011, 19:33

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#3 Post autor: jaga » 19 lip 2018, 14:15

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować? - czy humanitarne jest świadome robienie krzywdy bliźniemu
w tym wszystkim nie o to chodzi a jednak często się zdarza, jak postąpić by obie strony czuły się usankcjonowane
nikt nie rozwiązał do tej pory problemu
Jestem jaka jestem. Niepojęty przypadek, jak każdy przypadek.
Wisława Szymborska

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#4 Post autor: skaranie boskie » 19 lip 2018, 21:16

Nikt nie rozwiązał, dlatego coś z tym robić trzeba.
Odsyłanie jest technicznie niewykonalne, przyjmowanie napotyka coraz większy opór społeczny.
To, o czym pisze Refluks jest tylko jedną stroną medalu, moim zdaniem celowo eksponowaną nad miarę. Prawdopodobnie właśnie w celu wzbudzenia tęsknoty za faszyzmem. Cel - jak widać choćby w Polsce - osiągany niemal w stu procentach. W innych krajach (poza Węgrami) jeszcze się przed faszyzmem bronią. Pytanie, jak długo. Myślę, że nowe zyski z produkcji broni stoją już u drzwi największych korporacji. Zbyt długi pokój nie sprzyja bogaceniu się tych, którym miliony ledwie wystarczają do pierwszego...
Jedyną możliwą formą obrony przed podżeganiem wojennym producentów uzbrojenia jest... przyjmowanie uchodźców, a nawet imigrantów. Trzeba to tylko ubrać w sensowne ramy prawne.
Na świecie jest aktualnie ok. 60 milionów różnych migrantów. Zaledwie niecałe dwa procent z tego trafiło do Europy, a w ostatnich miesiącach fala imigracji do nas maleje. To naprawdę można przetrzymać, jeśli przyjąć, że w UE żyje od lat znacznie więcej ludzi pochodzących z innych kontynentów, z innych kręgów kulturowych, niż w ostatniej fali migracyjnej do niej przy było i nie stanowi to problemu, z którym nie można by sobie poradzić. W Niemczech żyją miliony Turków przybyłych tu przed pół wiekiem, żyją ich potomkowie w trzecim pokoleniu i... w znakomitej większości są zasymilowani. Trudno wymagać od nich, by stali się wyznawcami jedynie słusznej religii, dlatego mają swoje centra religijno-kulturowe i nikomu to nie przeszkadza. Zresztą, najlepsze prawo - w odniesieniu do muzułmanów (bo tymi się najbardziej straszy) ma Austria. Jest prawo pochodzące jeszcze z czasów monarchii Austro-węgierskiej i tam czują się oni Austriakami z krwi i kości, choć pochodzą z różnych miejsc na ziemi.
U nas wybrano politykę straszenia, co doskonale zdiagnozowała Refluks. To sposób na wprowadzenie faszyzmu - jak widać skuteczny. Historia uczy, że do tego celu najlepiej wykorzystać mniejszości, nieważne - własne, czy obce.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

bronmus45

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#5 Post autor: bronmus45 » 16 wrz 2018, 19:53

A przecież sama "dobra zmiana" - wszyscy jej przedstawiciele i poplecznicy to ponoć "pierwszy sort" również w wyznawaniu wiary chrześcijańskiej, która zobowiązuje do miłości bliźniego. Takim bliźnim jest każdy człowiek - także potrzebujący pomocy imigrant. No, ale "ludzkie pany" sądzą inaczej - ich bowiem wyrocznią jest guru sekty, zwany Zbawcą ... amen

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#6 Post autor: refluks » 17 wrz 2018, 16:36

@bronmus45

Co stoi na przeszkodzie, abyś we swej chałupie przyjął we gościnę uchodźców?
Nie wpuścił zły rząd?
Ale w ośrodkach dla azylantów mnóstwo przebywających.
Byleś tam, pomogłeś w wypełnieniu papierów, liczne dzieci poniańczyć, albo chociaż pomyć po nich gary?

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#7 Post autor: skaranie boskie » 17 wrz 2018, 22:54

refluks pisze:
17 wrz 2018, 16:36
Ale w ośrodkach dla azylantów mnóstwo przebywających.
Jakiś konkretny przykład?
refluks pisze:
17 wrz 2018, 16:36
Co stoi na przeszkodzie, abyś we swej chałupie przyjął we gościnę uchodźców?
Próbowałaś?
Na takie przyjęcie musi rząd wydać zezwolenie. Niestety, nie wydaje. Nawet na przyjazd rannego dziecka na leczenie nie wydaje. Zanim zaczniesz siać dalszą propagandę dobroci pisowskiego reżimu, zweryfikuj, proszę swoją wiedzę u źródeł.
Powtarzam - u źródeł, nie na pasku w wiadomościach TVPiS
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#8 Post autor: refluks » 17 wrz 2018, 22:57

skaranie boskie pisze:
17 wrz 2018, 22:54
Próbowałaś?
Ja?!

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#9 Post autor: skaranie boskie » 17 wrz 2018, 23:04

A czy napisałem, że ja? Jasne, że Ty. Przecież radzisz to Bronkowi, więc może najpierw spróbuj sama.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Topić, strzelać, czy jednak przyjmować?

#10 Post autor: refluks » 17 wrz 2018, 23:08

Aby zapytałam co zbolały na krzywdę pokrzywdowanych uczynił.
Kretynie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CO TAM, PANIE, W POLITYCE?”