• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

bronmus45 / 4 - rozwiązana przez autora

Subforum przeznaczone wyłącznie do zabawy w poszukiwaczy skarbów.
Zablokowany
Wiadomość
Autor
bronmus45

bronmus45 / 4 - rozwiązana przez autora

#1 Post autor: bronmus45 » 23 wrz 2018, 23:09

W tekście zawarto cytat z literatury polskiej
.
Paweł przewijał strony swojego notatnika komputerowego z coraz większą niecierpliwością i rosnącym zdumieniem. Oszołomiony nie mógł z początku zrozumieć, co czyta. W żaden sposób nie docierało do niego, że to on sam zapisał tak wiele wczoraj, po powrocie do domu z jakże udanej randki.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, 06:10 przez bronmus45, łącznie zmieniany 1 raz.

bronmus45

bronmus45 / 4

#2 Post autor: bronmus45 » 24 wrz 2018, 09:41

Uważam, że publikowanie kolejnych tekstów do czasu rozwiązania poprzednich mija się z celem, przy jednoczesnym obniżeniu wartości samej gry. Albo bierzemy się za bary z trudnościami, albo też wolimy je omijać i tarzać się w łatwiźnie. Mnie osobiście ta druga wersja nie odpowiada, więc czekam na rozwiązanie moich trzech zagadek. Tak bowiem powinien postępować nie tylko grafoman ...

bronmus45

bronmus45 / 4

#3 Post autor: bronmus45 » 26 wrz 2018, 05:39

Podaję rozwiązanie zagadki:
.
Roman Bratny - Lot ku ziemi - str.148 - cytat - Oszołomiony nie mógł z początku zrozumieć, co czyta.

Zablokowany

Wróć do „POSZUKIWACZ SKARBÓW”