• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

Na tym forum rozmawiamy o zdrowiu, o tym co dla niego dobre, a co mu zdecydowanie szkodzi. O chorobach raczej nie.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#1 Post autor: skaranie boskie » 03 mar 2020, 21:28

Obiecałem nie pisać więcej o polityce na tym forum i dotrzymam słowa, choć strasznie mnie klawiatura świerzbi. Nie czepię się ani rządzących naszym krajem, ani ich politycznych przeciwników, choć jednych i drugich byłoby za co. Dam sobie też spokój z czepianiem się władz unijnych, czy jakichkolwiek innych. Dziś napiszę tylko o swoich spostrzeżeniach dotyczących najgłośniejszego ostatnio w mediach tematu - koronawirusa. Tym razem na poważnie, bo dotąd zajmowałem się raczej obśmiewaniem tegoż.
Co mnie skłoniło do poważnego pisania?
A niby drobiazg. Dziś miałem okazji wysłuchać w pewnym komercyjnym radiu rozmowy z prezesem zrzeszenia polskich szpitali, czy czegoś takiego. Nie zapamiętałem dokładnie nazwy, więc przytaczam ją ad hoc. Cóż zatem zastanowiło mnie w wypowiedziach pana doktora? Ano stwierdzenie kończące rozmowę. Pan doktor, chyba niechcący powiedział otwartym tekstem, że prace nad szczepionką przeciw kronawirusowi są już na ukończeniu, ale - co ważniejsze - on sam (wirus, nie pan doktor) ma swoją dobrą stronę, bo zapewne przyczyni się do tego, że więcej ludzi zacznie się szczepić przeciw grypie, a fakt pandemii posłuży obaleniu tez antyszczepionkowców. Od początku wiedziałem, że ten cały koronawirus nie pojawił się przypadkowo, zastanawiałem się jedynie, jaki był powód jego podrzucenia światu. No i doczekałem się oficjalnej odpowiedzi ze świata medycznego.
A teraz przyjrzyjmy się faktycznym strachom, jakimi darzy się nas od kilku tygodni.
Na świecie, z powodu koronawirusa zmarło od grudnia 3057 osób. Nie pytam ile osób na świecie w tym samym czasie zmarło na inne choroby, zginęło w wypadkach, bądź w wyniku działań wojennych. Jestem pewien, że wielokrotnie więcej. A jaki ułamek stanowią owe trzy tysiące w stosunku do liczby mieszkańców Ziemi? Dokładnie 4,02 do potęgi minus siódmej. Ktoś potrafi przeliczyć to na procenty? Ja nie. A co to oznacza? Jedynie to, że nie mamy do czynienia z niczym wyjątkowym. Niczym, poza zmasowanym atakiem paniki. Paniki wywołanej zapewne w celu odwrócenia uwagi od spraw o wiele ważniejszych.
Wiecie, że regularnie jeżdżę do Włoch z racji swojego zawodu. Tam mnie pytają, czy nie boję się przyjeżdżać. Nie tylko tam zresztą. Również moi koledzy (nie wszyscy, rzecz jasna) dziwią mi się, że jeżdżę, podczas, gdy oni odmawiają wykonywania jazd w tamten rejon. W takim razie ja zapytam nieśmiało ile osób w skali świata zginęło od grudnia w wypadkach drogowych? Czy aby nie więcej, niż zmarło od koronawirusa? W moim fachu, na każdym metrze drogi mam przed oczami śmierć, a za plecami prokuratora. Czy aby nie tego powinienem się bać bardziej, niż wszystkich wirusów świata razem wziętych?
Skoro już jestem przy wypadkach...
Spróbujmy porównać ilość zmarłych od koronawirusa i od innych zarazków w tym samym okresie. Czy przypadkiem nie jest tak, jak z porównaniem wypadków w ruchu lotniczym i drogowym? Ten pierwszy wszyscy eksperci zgodnie i słusznie określają mianem najbezpieczniejszego. Faktycznie w ruchu lotniczym zdarza się najmniej wypadków i ginie w nich najmniej uczestników. Cóż z tego, kiedy większość ludzi o wiele bardziej boi się wsiąść do samolotu, niż do samochodu, czy autobusu - zdecydowanie najniebezpieczniejszych środków trans[portu? A dzieje się tak dlatego, że wypadki lotnicze są bardzo spektakularne, jeśli już się taki przydarzy, pociąga za sobą jednorazowo nawet kilkaset ofiar i niemal w stu procentach są to ofiary śmiertelne. I tu mamy powód, który pozwala bardzo łatwo i bardzo skutecznie zarządzać psychozą strachu wokół koronawirusa przez tych, którym ta psychoza już przynosi ogromne, a w niedalekiej przyszłości przyniesie jeszcze większe, niewyobrażalne wręcz zyski. Komu? Odpowiedź na to pytanie pozostawiam waszemu rozumowi...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#2 Post autor: refluks » 21 mar 2020, 18:00

Się w huja dajecie robić.
Okres zimowy = sporo ludzi kaszle/kicha/smarka/ma podwyższoną temperaturę.
Idealna sytuacja do wzbudzenia paniki.
I wprowadzenia stanów wyjątkowych.
I ograniczenia swobód obywatelskich.
I sprawdzenia przez kapitał na co się społeczeństwa zgodzą.
Siedzisz teraz, ciemna maso, w domu, boisz się kaszlnąć, żeby cię sąsiedzi nie zadenuncnjowali do sanepida i jesteś gotowa zabić tego, który kichnie.
Ciemna maso.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#3 Post autor: lczerwosz » 21 mar 2020, 19:03

Myślę, że jest całkiem inaczej. Mamy manewry i testowanie broni biologicznej w realu. Nie wiem, kto wyprodukował, raczej okrył, wychodował na mniejszą skalę. Amerykanie i Chińczycy oskarżają sie nawzajem. ( https://www.forbes.com/sites/brucelee/2 ... 9f36503728 )
A teraz ktoś obserwuje, jak sobie dajemy radę. Nie Polska, świat. Nie chodzi o legendarny superząd nad światem, to moimzdaniem uzurpacja, takich pretendantów do władzy jest sporo.
Ale tak czy owak, nasze lokalne sprawy nie mają żadnego znaczenia, w końcu na całym świecie są antagonizmy, wybory, demokracja i autokracja. A jeśli nawet tym razem nikt świadomie nie zakaził, to obserwacja ruchu mróweczek jest pouczająca i przyspoży wiedzy międzynarowemu możnowładctwu.
A następny raz będzie już bardziej celowany. Ważne tylko, kto pierwszy zrobi skuteczną szczepionkę.
A potem ważne, kto ominie zabezpieczenie szczepionkowe, to jest, namnoży odpowiednio wyselekcjonowany szczep odporny na szczepionkę. Już wirus grypy potrafi skutecznie się mutować, trzeba wykorzystać ten mechanizm.
I od nowa.

Tuwim:
Profesor Frasske
Skonstruował gazową maskę
Profesor Glass
Wynalazł antymaskowy gaz

Awatar użytkownika
Lucile
Posty: 4805
Rejestracja: 23 wrz 2014, 00:12
Płeć:

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#4 Post autor: Lucile » 22 mar 2020, 01:16

Tak sobie obserwując to wszystko, dochodzę do wniosku, że (jak zwykle) chodzi o kasę. Społeczeństwo, ba, nawet całe kraje im bardziej zadłużone, tym łatwiejsze do "ułożenia" wg woli ewentualnych sprawców. Czyli kolejny (a relatywnie dawno go nie było, chyba lata 2007- 2008?) światowy kryzys finansowy jest pro bono, no właśnie... kogo?

Nie dajmy się :ok:
https://www.youtube.com/watch?v=LfieIvGzd0A
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#5 Post autor: skaranie boskie » 22 mar 2020, 18:42

Możecie mnie wszyscy za to przekląć, ale wysłałem powiadomienia większości swoich znajomych, że - gdyby moje konto na FB zostało skasowane - tutaj (dokładnie do tego wątku) przeniosę swoją walkę z wszechogarniającym nas oszustwem. Uważam, że poezja musi ustąpić przed wyższą koniecznością, jaką jest ostrzeganie ludzi przed tym, co próbuje się im zrobić i co jest po tysiąckroć groźniejsze, niż wszystkie wirusy świata razem wzięte, niezależnie co noszą na głowach.
Oczywiście, dopóki istnieje moje fejsbukowe konto, ono pozostanie areną walki, gdyby jednak pewnego dnia zniknęło, jak to już dwukrotnie miało miejsce, proszę was z góry o wyrozumiałość. Obiecuję, że nie przeniosę swojej krucjaty do działów stricte literackich.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#6 Post autor: refluks » 25 mar 2020, 19:13

Trzymajmy kciuki za trwałość konta fejsbukowego kąbatanta.

ze śmiechu zwaliłam się z taboreta kuchennego

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#7 Post autor: skaranie boskie » 27 mar 2020, 21:07

Może Ci się to wydać dziwne, Refluksie, ale są tu ludzie, którzy mogą potwierdzić, że firma FB dwukrotnie usuwała mi konto. Teraz, kilka dni temu zaczęło się dziać coś podobnego, jak przed poprzednimi usunięciami. Wolałem podmuchać lekko na zimne. Możliwe, że rutynowo tylko weryfikowali numer telefonu. Oby tak było. Gdyby jednak nie - nie będę więcej zakładał u nich konta.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 965
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#8 Post autor: refluks » 28 mar 2020, 18:07

bosko skarany, ja to bym tobie w ogóle odcięłła dostęp do Interneta, bo głównie fandzolisz.
W tem temacie jednak się z tobą zgadzam.
O co chodzi?
O zaszczepienie kilku miliardów ludzi.
I na różne okoliczności.
Nie masz szczepionki = nie masz prawa jazdy, nie dostajesz pracy, twoje dziecko nie jest przyjęte do przedszkola.
Podobno dwunastoletnie dziewczynki mają szczepić na okoliczność raka szyjki macicy.
Depopulacja.
I kupa kasy dla przemysłu farmaceutycznego.
I miliardy dla rządzącego światem.
Czyli kapitału.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#9 Post autor: skaranie boskie » 31 mar 2020, 21:52

To tylko część góry szmalu, jaka jest do przytulenia, Refluksie.
Postaram się coś jeszcze o tym napisać.
Na razie zwrócę twoją, szlachetną uwagę na to, co się zaczyna dziać z gospodarką.
Władze niemal wszystkich krajów świata pozamykały swoich obywateli w aresztach domowych. Zamiast zapierdalać do pracy, zarabiać, żyć i spłacać kredyty, ludzie siedzą za ścianami "gryzą palce bezsilni". To na pewno nie potrwa tydzień, lub dwa, jak nas zapewniali, wprowadzając pierwsze obostrzenia, tylko co najmniej rok. W tym czasie, pomimo obiecanego odroczenia spłat kredytów, banki odbiorą ludziom wszystko, zostawią ich bez środków do życia, a potem władze zaproponują tym wygłodzonym i pozbawionym wszystkiego biedakom zbawcze szczepionki. Darmowe, bo nikogo na nie nie będzie stać. Jednego tylko zapomną ludziom powiedzieć. Co im wszczepią.
Dziś, w dobie wszechobecnej elektroniki, wystarczy wprowadzić do krwiobiegu miniaturowy chip. Mógłby mieć przekrój jednej setnej milimetra, a więc bez problemu przemieszczałby się w naszych żyłach i tętnicach. Taki chip mógłby być sczytywany przez antenki sieci 5G... Więcej chyba tłumaczyć nie trzeba.

Permanentna inwigilacja! Światło w podłodze, ściany pod prądem!...

A tak niedawno wydawało się to jedynie fikcją literacką...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

@psik
Posty: 676
Rejestracja: 30 paź 2011, 22:56

Morowe powietrze 2 - psychoza strachu

#10 Post autor: @psik » 01 kwie 2020, 22:48

Nie ma żadnej epidemii w liczbach, więc socjaliści znowu szykuja nam jakieś świństwo. Zasłona dymna jest olbrzymia więc świństwo też musi być olbrzymie. Stawiam na likwidacje gotówki.
Socjalizm świetnie nadaje się do fałszowania świadomości zbiorowej, gdyż jest intelektualną pokusą ćwierćinteligenta. - Stefan Kisielewski

ODPOWIEDZ

Wróć do „SZLACHETNE ZDROWIE”