• Nasze rekomendacje
  •  
    UWAGA!
    JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM I MASZ PROBLEM Z LOGOWANIEM, NAPISZ NAM O TYM W MAILU.
    admin@osme-pietro.pl
    PODAJĄC W TYTULE "PROBLEM Z LOGOWANIEM"
     
  • Słup ogłoszeniowy
  •  
    Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może bronić się przed demokratycznie podjętą decyzją.

    Benjamin Franklin

    UWAGA!
    KONKURS NA TEKST DISCO POLO ROZSTRZYGNIĘTY!

    Jeżeli tylko będziecie zainteresowani, idea konkursów powróci na stałe.
    A oto wyniki



    JAK SIĘ PORUSZAĆ POMIĘDZY FORAMI? O tym dowiesz się stąd.
     

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

Na tym forum rozmawiamy o zdrowiu, o tym co dla niego dobre, a co mu zdecydowanie szkodzi. O chorobach raczej nie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#11 Post autor: eka » 21 mar 2021, 21:21

Czasu nie będzie dużo, ryzyk-fizyk. Cóż, naturalny koniec to faktycznie rozwiązanie wszystkich naszych problemów.
Chodzi mi po głowie, że nadejdzie czas totalnej zmiany, bo i wyzwania są olbrzymie. Nikt nie pójdzie na masową depopulację, i słusznie, ale czym nakarmić, jak zapewnić w miarę znośne powietrze, wodę pitną... a tu by się chciało zdominować galaktyki, przetrwać godnie, ciekawie.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#12 Post autor: lczerwosz » 22 mar 2021, 00:16

eka pisze:
21 mar 2021, 21:21
a tu by się chciało zdominować galaktyki, przetrwać godnie, ciekawie.
No są bariery odległości, warunków fizycznych takich, jak promieniowanie, temperatura, skład chemiczny w tym potencjalne trucizny, w ogóle powietrze, zasoby biologiczne. Były pomysły zamrażania i odmrażania, ale jakoś nic z tego.
Szczury zagryzają się wzajemnie, gdy jest ich za dużo i nie ma jedzenia. Może to jest wyjście. Ćwiczymy to od tysięcy lat.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#13 Post autor: eka » 22 mar 2021, 23:13

lczerwosz pisze:
22 mar 2021, 00:16
Szczury zagryzają się wzajemnie, gdy jest ich za dużo i nie ma jedzenia.
A co się dzieje, gdy jest odwrotnie?
W ub. wieku miał miejsce ciekawy eksperyment z myszami. Eksperyment Calhouna zwany mysią utopią trwał 1588 dni. Myszkom dostarczane wszystko, co potrzebne do dobrej egzystencji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Calhouna

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#14 Post autor: lczerwosz » 22 mar 2021, 23:47

Cudny przykład upadku stosunków społecznych. Dziękuję za wskazanie. Może nie należy zbyt wiele paraleli ciągnąć, ale właśnie to się dzieje na zgniłym Zachodzie, ale i u nas zaczyna.
Kiedyś w PRL urzędnik pyta ubiegającego się o paszport, po co pan jedzie na Zachód. Podróżny odpowiada: - Zobaczyć, jak Zachód gnije. Przy oddawaniu paszportu (paszport trzeba było po powrocie zwrócić, w zamian zwracano dowód osobisty, który trzeba było zdać przy odbieraniu paszportu) urzędnik pyta: - No i jak Zachód gnije? Podróżny odpowiada: - Piękna śmierć.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#15 Post autor: eka » 22 mar 2021, 23:52

Za szybko nastąpił rozwój cywilizacji. Albo inaczej - nieharmonijnie. Biologia a kultura. Przepaść.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#16 Post autor: lczerwosz » 23 mar 2021, 20:37

Zwierzęta uczą się ludzkiego . Pies może podobno zrozumieć tysiąc słów. Tyle potrzeba i czlowiekowi do prostej komunikacji.

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#17 Post autor: eka » 26 mar 2021, 18:10

To jak traktujemy czujące istoty woła o pomstę do nieba. Nowe wirusy odzwierzęce, z tych wszystkich strasznych miejsc hodowli, co rusz przeskakują na ludzi. Potraktujmy je jak zasłużoną karę.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Admin
Posty: 14774
Rejestracja: 29 paź 2011, 00:50

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#18 Post autor: skaranie boskie » 05 kwie 2021, 19:18

Ameryki nie odkryłaś, Ewo. Próbuję o tym pisać już od lat, choć może nie zawsze w tak bezpośredniej formie. Cóż, zostałem tu zakrzyczany, jako głosiciel tzw. teorii spiskowych i osoba upolityczniająca forum. Uważam tamto wszystko za nieważne i - szczerze - cieszę się, że ktoś poza mną zauważył, w jakim kierunku zmierza świat. A ten kierunek - co uwidacznia twój wpis - to absolutna depopulacja. I coś Wam powiem. Obudziliście się (naturalnie jeszcze nie wszyscy) o kilka lat zbyt późno. Depopulacja już ruszyła i nic nie jest w stanie jej powstrzymać. I zgodnie z zapowiedzią " Wszyscy mieszkańcy ziemi będą oddawać pokłon władcy, każdy, którego imię nie jest zapisane od założenia świata w księdze życia zabitego Baranka." (Ap 13;8)
A stare przekleństwo mówi - obyś żył w ciekawych czasach...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
eka
Posty: 16787
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#19 Post autor: eka » 07 kwie 2021, 18:38

To nie ja, to odkryła pani w linku. Żadna teoria spiskowa, wieloletnia obserwacja żywotności plemników pod mikroskopem.
A wnioski... nasuwają się same.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Posty: 9449
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51

Rozwiązanie wszystkich problemów ludzkości

#20 Post autor: lczerwosz » 07 kwie 2021, 20:48

Pytanie, czy za depopulację odpowiada konkretna osoba, Bill Gates czy jakiś bankier, rząd światowy. Czy Natura lub Bóg. A bezuczuciowo patrząc, czy ludzkość nie doszła do kresu zagęszczenia swoich jednostek, zanieczyszczając środowisko ponad możliwości samooczyszczenia? Czy małżeństwa jednopłciowe nie są remedium na przeludnienie. Czy zanieczyszczenia i trucizny nie są dobrodziejstwem? A co się stanie z ludzkością, jeśli zginie 99% populacji? Przed śmiercią zapiszą w Internecie swoje myśli, słowa, czyny. Czy staną się nieśmiertelni?
skaranie boskie pisze:
05 kwie 2021, 19:18
A stare przekleństwo mówi - obyś żył w ciekawych czasach...
A kiedy nie było ciekawie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „SZLACHETNE ZDROWIE”